jeżeli zmieniałeś email i nie dochodzi ci list aktywacyjny należy wysłać ticketa do działu
account inssue - acc information change - email change (o ile dobrze pamiętam)
o treści:
"hello
i wanna change email because an activation email didnt comming
new email: xxxxxxx@xx.xx
as im right full account holder i can provide payment info from last 6 month
payment info:
4 ostatnie cyfry CC - imie nazwisko posiadacza karty
kssn code
id tranzakcji C&B"
jezeli nie mamy payment info piszemy tak:
"hello
i wanna change email because an activation email didnt comming
new email: xxxxxxx@xx.xx
as im right full account holder i can provide Secret Questions
SQ1_pytanie - SQ1_ODP
SQ2_pytanie - SQ2_ODP
SQ3_pytanie - SQ3_ODP"
taki mały HELP dla życia bez tytoniu ;p
aa jeszcze 1dno jeżeli nie mamy możliwości wysłania ticketu bo konto nie ma "account security update"
należy utworzyć nowe konto do knighta i tam wysłać ticketa w tym samym dziale a treść wygląda mianowicie:
"hello
i wanna change email on my other account
ID_Konta
Pass_konta
because i have not access to MyKOL
new email: xxxxxxx@xx.xx
as im right full account holder i can provide Secret Questions
SQ1_pytanie - SQ1_ODP
SQ2_pytanie - SQ2_ODP
SQ3_pytanie - SQ3_ODP"
Ostatnio edytowany przez Shi (2009-01-10 15:07:33)
Offline