Ogłoszenie

Jakby ktoś chciał do nas dołączyć to aktualnie gramy na EUKO ( nttgames.com ) na serwerze Europa

#1 2009-01-10 15:06:19

Shi

Początkujący

8486343
Zarejestrowany: 2008-11-14
Posty: 6
Punktów :   

mam problem z emailem [Rozwiazanie]

jeżeli zmieniałeś email i nie dochodzi ci list aktywacyjny należy wysłać ticketa do działu

account inssue - acc information change - email change (o ile dobrze pamiętam)

o treści:

"hello
i wanna change email because an activation email didnt comming
new email: xxxxxxx@xx.xx
as im right full account holder i can provide payment info from last 6 month
payment info:
4 ostatnie cyfry CC - imie nazwisko posiadacza karty
kssn code
id tranzakcji C&B"





jezeli nie mamy payment info piszemy tak:
"hello
i wanna change email because an activation email didnt comming
new email: xxxxxxx@xx.xx
as im right full account holder i can provide Secret Questions
SQ1_pytanie - SQ1_ODP
SQ2_pytanie - SQ2_ODP
SQ3_pytanie - SQ3_ODP"


taki mały HELP dla życia bez tytoniu ;p

aa jeszcze 1dno jeżeli nie mamy możliwości wysłania ticketu bo konto nie ma "account security update"
należy utworzyć nowe konto do knighta i tam wysłać ticketa w tym samym dziale a treść wygląda mianowicie:
"hello
i wanna change email on my other account
ID_Konta
Pass_konta
because i have not access to MyKOL
new email: xxxxxxx@xx.xx
as im right full account holder i can provide Secret Questions
SQ1_pytanie - SQ1_ODP
SQ2_pytanie - SQ2_ODP
SQ3_pytanie - SQ3_ODP"

Ostatnio edytowany przez Shi (2009-01-10 15:07:33)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora